FAQ
Děláte i Instore TV?
Děláme. Máme sw a hw řešení i pro televizi na reklamních plochách.
Proč tedy Instore TV aktivně nenabízíte?
Je to proto, že podle našich průzkumů je její efektivita tak velmi nízká, že jsou to v mnoha případech ztracené investice. Zatímco hudbu a zvukové reklamní sdělení zákazník přijme snadno, s obrazovým má problém. Je to proto, že při nákupu či výběru zboží je to právě zrak, který stále zaměstnáváme, a proto se neradi necháváme rozptylovat obrazem v TV. Viděli jste někdy zákazníka, jak sleduje jen tak mimoděk instore TV? Prakticky ho nepotkáte. Jediným místem které by pro instore TV připadalo v úvahu, je prostor u pokladen, kde stojí lidé ve frontě na placení, jenže tam je koncentrována spousta impulsního zboží za jehož vystavení právě v tomto místě, platí výrobci nemalé částky. Jak jim pak budete vysvětlovat, že odvádíte pozornost od jejich zboží k televizi? Dalším aspektem jsou samotné TV spoty. Najde zákazník v množství slidů a grafiky Vaše sdělení? Rozmach LCD televizí začal v trafikách, kam je ve velkém nechávali instalovat výrobci cigaret, protože díky legislativnímu omezení jejich reklamy přesouvaly své investice na prodejny s tabákem. I přesto je však tato reklama velmi málo efektivní. Nikdy nenabízíme zákazníkovi něco, o čemž sami velmi pochybujeme!
Mohu si u Vás nechat připravit pouze kreativní nápady pro kampaň, či promo?
Samozřejmě, nabízíme spolupráci při tvorbě kreativity a komunikace s potenciálním konzumentem (či uživatelem). Vymýšlet nápady, které zaujmou, jsou hlavní náplní našeho teamu.
Mám hotový text a chtěl bych vyrobit rozhlasový spot. Kolik mě to bude stát?
Cena spotu je závislá na výběru hlasů a hudby. Základní řešení se pohybuje v řádech tisícikorun. Určitě, protože se o Váš projekt či spot postaráme komplexně, včetně režie a výsledného masteringu.
Kolik mě bude stát Vaše práce?
Cena za naše služby je individuální, protože každý projekt potřebuje vlastní řešení. U nás zaplatíte skutečný počet hodin, které Vašemu projektu náš tým věnoval.
Děláte i jiné aktivity kromě zvuku?
Ano, fungujeme také jako kreativní shop pro reklamní agentury, připravujeme marketingové strategie, brand identity a komplexní komunikaci mezi společností a spotřebitelem. Plánujeme přesné zacílení reklamní kampaně (výběr vhodných médií). Připravujeme jednotný vzhled kampaně (corporate design) tak, aby se všemi reklamními kanály šířila stejná informace. Děláme to proto, že je to další kreativní činnost, která nás baví a se kterou máme mnoho zkušeností již z minulosti.)
Děláte také adaptace TV spotů do češtiny?
Jistě, postaráme se Vám o zvuk, grafiku a produkci. Vybaveni jsme na to in-house.
Jste schopni se postarat i o živou hudební produkci?
Pro nás, jako společnost specializující se na zvuk a hudbu, která je plná hudebních nadšenců, muzikantů a lidí majících hudbu na zásadním místě v životě, je zajištění "živého hudebního proudu" koníčkem a bonbonem na dortu zároveň. Díky mnohaletým kontaktům v hudební branži Vám zajistíme nevšední hudební performance na společenské akce, firemní večírky, párty i akce pro 5000 lidí. Včetně komplexní zvukové i světelné aparatury.